Då var det torsdag

Gårdagen spenderades med seriös städning, sån där under vaskskåpet och i alla skrynklor och vrår:P puuh

Idag så har jag haft besök av Dannes mamma här, hon kom med goa hemmabakade kakor. och vi satt och tjabbade i ett par timmar, det var mycket trevligt.

Ikväll så kommer Ida och Madde och hälsar på. Det ska bli såå mysigt. bara sitta och snacka i timmar med mina tjejer. Det är vad jag kallar en underbar kväll. Tänkte att jag ska ge mig på att göra några hemmagjorda äppleknyten som jag ska bjuda på:D

förhoppningsvis kommer Emelie inom en runda nu på eftermiddagen med, har inte sett henne på år och dar känns det som. saknar henne

Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om vardagen nu för tiden, jag tycker båda att det är mysigt att kunna agera lite hemmafru, hålla i ordning, laga mat... men det känns som det är så mycket tid jag måste underhålla mig själv. i och för sig är det väl nyttigt för denna rastlösa själ att lära sig det. tur att bebisen kommer snart, då kommer jag ha att göra iaf. eller kan hon hålla sig inne ett bra tag till, ah jag vet inte..

Imorgon bär det av till Ullared med mamma och lillebror, kommer at bli så kul. får se hur man klarar att ränna rundor där, fast jag är så envis så det kommer säkert att gå bra:D värre blir det på kvällen när man känner efter hur ont man har, mähää...


nej nu ska jag äta nudlar och se om där finns något att glo på på TVn

pusss


Kommentarer
Postat av: pernilla

så mysigt allt låter. Ullared, ÖS, barn snart och flytt till lägenhet. Du har blivit så stor Allek:) Vad jag tänker på dig mycket nu:)

2010-10-02 @ 10:01:48
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0