känner mig som en övermogen finne!

ahhh vad jag är trött på detta nu, känns som om nån bara rör mig så spricker jag. magen blir bara större och större, hur det nu är möjligt.

har känt lite förvärkar och sammandragningar dom senaste dagarna. dom mesta sitter i ryggen men har idag känt lite framåt med, men det är säkert bara förvärkar. får se..

tiden är bara så förjävla dryg nu, jag är trött på att vara otymplig, danne får till och med hjälpa mig att sätta mig upp nu för tiden:P eller nja, jag klarar ju det när han inte är hemma men det är lättare när han gör det;)

nej nu ska vi äta bakad potatis och hoppas på att fisan bestämmer sig för att komma ut snart


puss på er alla


Kommentarer
Postat av: sussi

Jag lider med dej vännen. Jag tycker oxå att hon kan komma nu den lilla busungen. Tänker på dej hela tiden. Pussåkram.

2010-10-31 @ 17:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0