Jag har sån helvetes klåda....

.... var inne förra veckan på MVC och kollade levevärden och så, pratade precis med någon på riksens ständer och hon sa att dom var bra så det är ju skönt iaf. Men denna jävla klådan som började på magen för ett par veckor sen har spridit sig till armar och ben, och klåda kan man ju hantera, om det inte hade varit så att jag högst får en timmes sammanhängande sömn.. som i natt var jag uppe, 23.30, 01.00, 02.40, 04.00, 05.15, 07.00,08.30 och sen gav jag upp vid tio.. jag är så jävla trött, har provat allt, betnovat, bepanthen, hydrokortison, aftersun, aloe vera, vanliga feta krämer, kylbalsam... PANIIIIIIIIIIK. men tydligen är det relativt vanligt med klåda under graviditet, men det känns som jag skiter i hur vanligt det är. jag är trött på att vara defekt. kom ut nu...

och kom inte och säg hur underbart det var att vara gravid, det är mysigt, ibland, men nu är det bara bajs

over 'n out














Kommentarer
Postat av: sara med Viggo

Jag fick också en enorm klåda på min mage i slutet av graviditeten, men fick en salva utskriven för "pupp" trots att dom sa att det nog inte var det. Minns dock inte vad den hette ...

2010-10-14 @ 13:08:20
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0