dan före doppare(?)-dan

jaa, imorgon smäller det, då bär det av till csk för att se om man kan bli igångsatt, är så sjukt nervös... förstår inte hur jag ska kunna sova alls.

Idag har vi haft besikting på lägenheten, några små saker som behöver åtgärdas bara, så det är skönt. Han var himla trevlig, han bad om ursäkt hela tiden för saker han skrev upp och frågade om det var säkert att jag inte tyckte att det var taskigt av han. han blev väl nervös av min gigantiska mage, ni skulle sett hans min när jag klättrade upp på en stol för att ta bort lite överflödig tapet. han bara:

-"Snälla, kan du inte låta din sambo göra det när han kommer hem, det känns säkrare"?
haha, han trodde kansek jag skulle trilla ner eller föda eller nått.

kom även undan med lite annat små-pill som han sa att han kunde fixa så jag slapp, sätta upp gardinstänger o så. och andra anmärkningar som han sa att vi kunde strunta i:D wiho, det har sina fördelar att vara gravid. han såg ut som han skulle svimma när han frågade när det var dags och jag sa imorgon;) haha

Pappa kom hit i förmiddes och käkade frukost, mysigt. SEn när Danne kom hem så stack vi till Bytadäck och lagade vårt vinterdäck som där va en spik i. Sen körde vi till willys och handlade lite förnödenheter och naturligtvis clementiner;)

Pappa kom en runda och fixade till dom flesta av sakerna vi fick anmärkningar på. sen bjöd jag på himmalagat, revbensspjäll, klyftpotatis, sallad och sås gjord på gräddfil och fetaost. mmhmmm. jävla smarrigt.


Pratade en stund med Emelie med precis. Hon är go den kvinnan

Hade fint besök av Rebecca igår, jag uppskattar hennes vänskap och visdom;) nej men hon har väldigt sunda åsikter med allt som gäller barn och är på samma nivå som mig. inte överambitiös och inser vad det är som är viktigt i livet. det är skönt med jordnära personer.

Lite uppdatering med bilder med kanske





Danne fixar med finliret innan gästerna kommer på min födelsedag



Dukningen, inte så avancerat men blev rätt gullig ändå, tycker ni inte?



Närbild på det underbara kakfatet jag fick av min kära



Jag med lilla bulan



Såhär såg smulan ut när jag hade min värsta klådperios och var heltäckt med potatis mjöl från topp till tå



Dannes syster med lille söte viktor



Danne, susanna och lilla viktor, underbart söt är han



Jag igår, 39v+5d



Såhär ser vårt skötbord och spjälsäng ut nu



Gulligt örngott va?




Nej minsann, nu ska jag slänga mig på soffan bredvid min älskade och mysa, vem vet, dett aär kanske vår sista ensamma kväll ihop

Ha det gutt alla, svarar jag inte imorgon på telefon så vet ni varför mohaha, förutom dom jag har lovat att skicka sms till. ni kan gott få vara nervösa.ihhhhhhhh


Bye bye


Kommentarer
Postat av: elin

vad fint ni fått det fixat med skötbord o allt! :) Är sjukt nervös nu allek så du får banne mig se till att höra av dig om det händer något! :) Jättelycka till min vän! Saknar dig! Puss

2010-10-29 @ 07:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0