Livet förändras i ett ögonblick!

Ja, nu är lilla Bianca äntligen här. vilket konstig känsla. Hon är så underbar, äter var tredje eller fjärde timme. Skriker aldrig, ändå gången hon gnäller är när hon är hungrug eller det behövs blöjbyte. söta lilla liv.

Det var en jobbig förlossning, främst för mig såklart men den tog väldigt hårt på Danne med. Efter två-tre dagar med värkar blev det akut kejsarsnitt. Kändes rätt jobbigt, som om jag blev snuvad på något, men nu i efterhand är det en lättnad att jag fick det.

För övrigt har det varit en rätt tuff tid nu, när man har jäkligt ont efter operatioen, Danne får hjälpa mig upp ur soffa och säng, in och ut ur dusch, ingen bilkörning, får inte bära över 5 kg. Ljuset i tunneln är såklart Bianca, och sen är det ju inte så sorgligt att jag varken får dammsuga, torka golv eller annat på  fyra veckor;) gött med förestående flytt. Jag får peka i stället. mähähä

har haft mycket folk på besök dessa dagarna, skriver ner det mest för att komma ihåg i framtiden

onsdag; mamma och lillebror kom och "tjuv-hälsade" på vid hissarna när det inte var besökstid. På kvällen kom Mogge,Ida, Pappa, Boss och Borg och hälsade på

Torsdag; Mamma, ingemar och lillebror

Fredag; Mamma och lillebror hämatde oss på sjukhuset och körde oss hem, fikade lite. senare kom Rebecca en sväng och avlöstes av Ida

Lördag; Dannes mamma kom på förmiddagen, Madde, Jonas och Ida på kvällen, supermys!!

Söndag; Madde och jonas på förmiddag, Monica, Frille, Jenny och Hampe på kvällen. Mogge och Ida kanske kommer en sväng

Imorgon bär det av för första återbesöket på sjukhuset, tror bara det är vägning imorgon

lägger upp lite bilder(Pernilla, tänkte att det var smidigare här)




















Mammas näsa smakar mumma




















Varit på BB idag och vägt skruttan, hon har gått upp i vikt, skönt, då gör man nånting rätt:D
'

nej nu ska jag, Danne och Johannes käka pizza medan lill-fisen sover här i soffan bredvid mig

Puss alla







Kommentarer
Postat av: elin

Gud vilka superfina bilder! Så söt hon är! :) Synd att jag inte hann titta inom, vi får ta det närmare jul ist! Hoppas allt är bra med er! Sköt om er! Puss o kram

2010-11-09 @ 08:49:25
Postat av: pernilla

inte ett øga torrt. hon ær så søt och ilka fina bilder. jættesøt den dær hon biter dig i næsan ju:)

2010-11-09 @ 09:21:33
URL: http://pernle.blogg.se/
Postat av: Ida

Kärlek!

2010-11-09 @ 10:51:55
Postat av: Linda Nilsson

Vilken underbar skrutta!!

STOLTA NU VA?? =)

MÅNGA kramar från en förkyld familj i Träne!

2010-11-09 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0