Danne har börjat jobba:P

Känns sådär, hade varit mysigt om han hade kunnat vara hemma längre.

Har ju fått någon inflammation i snittet, vilket resulterade i många timmar på akuten, efter vi suttit där mellan 13-18 så tryckte jag på signalknaooen för att fråga om hur lång tid det skulle kunna tänkas ta, då var det världens otrvligaste lilla människa som snäste av mig och danne och förklarade att vi minsann inte var överprioriterade och en massa annat otrevligt, det var till och med så dom andra i väntrummet sa till oss "gud vad otrevlig hon var". Jag var jäcligt förbannad, med 38.5 i feber och sjukt ont, danne var förbannad, och stackars lilla bianca som vi tvingats att ha med oss, kan ju inte lämna henne med danne för hon måste ju få äta.. så jag körde hem. men sen ringde dom från akuten på kvällen och jag fick en tid på kvinnokliniken dagen efter. nu har jag iaf fått antibiotika och börjar känna mig bättre.

Nu får allt skit vara slut snart, nu har jag fått min beskärda del. jag är trott på att ha ont och jag är trött på att jag pga det inte kan mysa och dona med lilla skrutt så mycket som jag vill.

Annars rullar saker och ting på, lär känns bianca och hon mig. det tar lite tid men det är verkligen sååå mysigt.

nej nu har hon vaknat så får ge lite mat och fortsätta titta på vänner

love you all


Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2010-11-16 @ 19:59:43
Postat av: pernilla

nu tycker jag ocklså att allt bara ska gå din väg så du kan få all tid att njuta av det hela. Jag sänder en stor kram till dig!

2010-11-21 @ 17:23:04
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0