10 dagar..

.. nu är vår lille skrutt 10 dagar. helt otroligt.

Allt är så ovanligt, fantastiskt, konstigt, underbart, överväldigande.. har nog inte riktigt förstått det än, det känns som man har henne till låns. Men hon är helt fantastisk, och inte besvärlig alls. min lilla Sessa.

Man kan sitta och titta på henne i timmar, hennes olika minspel som man är säker på att dom är ämnade bara för mig, tittar in i hennes kloka ögon och är säker på att hon vet precis allt. och när man ser ett av hennes leenden, så smälter hjärtat. du vackra, vackra lilla unge!

idag blir det bara en hemmadag för mig och pappa daniel. första dagen utan folk hemma.. funderar på att ladda hem någon bra serie och bara mysa.







Pusskalas


Moffar Benny



Moster Madde kelar med Bianca


Myys



Morfars knä är grejer


mormors är inte illa det heller


Älskar att mysa i filten jag fått av farmor


Danne försöker lära sin dotter hur man använder napp


far o dotter mys


Mogges famn är trygg


och likaså Idas


jag försöker få ihop presentkorgen till mamma


Biancas första bad, om ni tittar på min mage så ser man att hon kissade ner hela mig på väg dit, glamorösa liv




Familj <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys!

2010-11-14 @ 16:35:20
Postat av: Sussi

Ni är så underbara alla 3 :). Jag längtar ihjäl mej tills jag blivit fri från min envisa förkylning så jag oxå får hålla den lila Prinsessan!

2010-11-14 @ 17:08:59
Postat av: pernilla

hon kommer blir mer social än du! och vad härligt ni verkar ha det och hon är ju så söt!:)

2010-11-14 @ 17:56:08
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0