precis hemkommen

Började jobba 8 i morse, hade sovit alldeles för lite. Jag såg nämligen en tämligen sjuk film igår, "Stoic", nått av det sjukaste jag sett faktiskt. Kommer aldrig gilla den lille söte i amercian history X igen. asröv..




Fick en söt svart tröja av min älskling igår, en svart där det står bebis på magen:D så söt

 

Så fruktansvärt gullig:D


imorgon är det ultraljud som gäller, är jättenervös. verkligen nervös. förväntansfull... livrädd.. jag vet inte alla känslor som jag könner nu bara. vill nästan bara att det ska vara överstökat så man vet att allt ät bra och som det ska. men ändå läängtar jag, ska bli så konstigt att få se mitt barn.


Annars då? jag väntar på att Danne ska komma hem. Saknar han.. det blir väl till att krypa ner i soffan och kolla på film när han slutat..


just-de-ja, på valborg var jag och Danne hemma hos mogge och ida, mysigt:D underbart grillad mat och trevligt sällskap. följt av monopol, jag förlorade :P suck.. monopol och jag fungerar inte, men till nästa gång, då har jag lagt om min taktik. tänk på det alla, ta det som en varningens ord.

imorgon ska jag nog träffa lilla Ida med, ska bli kul. och på söndag är det ÖSÖSÖSÖSÖSÖSÖSÖS!!!

puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Ida

Kärlek! Även om du inte skulle orka ses idag så ring för Guds skull så att jag får höra om ultraljudet!

2010-05-05 @ 09:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0