Saaaatan..

Filmer blir ju alltid sämre ju fler man gör, det slår aldrig fel, förutom med Final Destination-filmerna. denna var helt suverän, sanslöst sjuka dödar, and I just love it. twisted i know


Igår spenderades dagen med min underbara lillebror, vi åkte ut till ravlunda med tindra. efter ett bra tags körande (eller vilset körande)  igenom ställen där man nog inte fick va, kom vi till den underbaraste strand jag någonsin har sett. fantastico

Sen följde Boffen med hem till Mig och Danne och sov över.









rälig lillebror luktar på strumpan för att se om dom går att använda lite till;) juuuääck



Ahw, Boffen skulle laga lövbiff med pommes till mig och han medan jag somnat på soffan,  glömde han att ta ut en form från ugnen så köket blev rökfyllt, då öppnar kära lillebror balkongdörren och fönstret på balkongen. Sen hör han bara något som rasslar till, då har Smulejävel trillat ut, mer självmordsbenägen katt får man leta efter. Boffen hade jättedåligt samvete men det är ju inte hans fel att smulan är helt bengaloo i päreskalet. som tur var skadade hon inte sig

På tors möter axeltorp lindåsa i brännboll, wiho, vi kommer vinna som vanligt;) sen efter det så bär det av till ellinor för lite vinnar-festande och drickande, ja inte för mig då.. jo jag ska med, men kan ju naturligvis inte intaga alkohol..



Nej nu ska jag fortsätta att njuta av min enda lediga vecka i sommar:D

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0