ohhh yessss

Fick min nya mobil av danne idag.. eller egentligen igår:P vaknade i morse vid 5 när danne skulle till jobbet, han sa att det låg en överaskning på min kudde.. eller rättare sagt, mellan mina kuddar, SOM JAG HAR SOVIT PÅ HELA NATTEN, och nej, det var inte bara mobilen, utan hela jävla kartongen. hur kan man sova på det egentligen'?

Annars då? jovars, det flyter på. vaknar nästan varenda natt av att jag har kramp i min högra vad, i natt höll det på så mycket att jag haft träningsvärk hela dagen..

har också fått världens sötaste örhängen av danne på vår ettårsdag i söndags:D



nej nu måste jag sova. jubb imorgon
















Kommentarer
Postat av: Sussi

Du är lycklig du din apa. Varför har han inte en äldre bror i lämplig ålder till moi? Hehe, skämt åsido. Du är värd allt gott du kan få vännen, och Danne oxå. Var rädda om varandra och om lilla pyret i magen. Kraaam.

2010-06-12 @ 21:23:39
URL: http://sussiandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0