första buffen...

..Sanslöst, igår kände jag första "Buffandet" från lilla bebisen. Danne kände också det. sen låg vi hur länge som helst med Danne mot min mage, han fick sig en kick i örat minsann:D så fantastiskt, konstigt, underbart.. vet inte om jag känt det innan, det är lite svårt att urskilja innan man är riktigt säker. men detta var verkligen seriösa sparkar. Hon har sparkat hela morgonen nu med, en riktig kampsportstös.

Något som inte är lika kul, är att jag upptäckte bristiningar på ena låret, tvi, det har jag aldrig haft innan. men men.. kommer väl över det med. bajs,.


men min bäbis sparkar, så det så:D wihoo












Kommentarer
Postat av: pernilla

Ååååå älskling!

2010-06-22 @ 17:46:15
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0