Lördagen!!

En helt perfekt dag, vaknade av Dannes alarm vid tio, upp och åt en riktig mysfrukost:D Sen vidare in till stan där vi köpte våra ringar, dom kommer den 25:e, vi är inte så täta denna månaden att vi kan hämta dom nu:P

Våra ringar, vad sägs?


Sen hem, äte rester från fredagen, färsfylld fransbröd, med en kall sås gjord på fetaost, gräddfil, salt, vitpeppar och vitlök, och en god sallad med cocktailtomater, kapris, oliver, salladsblandning och fetaost.. mycket gott om tanten får säga det själv:D

Sen vid halv sju hämtade vi upp Ida och Mogge så bar det av till Bowlingen ute på näsby, jag kom sist, som det brukar vara, vill ju inte rubba världsordningen;)

Sen ett stopp på OKQ8 för köp av blannevann och sen hem till oss. vi spelade kampen mellan man och kvinna, killarna vann, båda gångerna, men vi lät ju dom, inte sant Ida? Manligt ego ni vet, vill ju inte såra deras känslor för mycket;)

WIII, längtar tills tisdag, då ska jag och Danne hämta upp en bänkdiskmaskin som hans pappa har köpt till oss. han är snäll han.




Vår diskmaskin, kan ju inte hålla på och diska när man får sin fina förlovningsring;)

Hej så länge, nu ska jag och Danne titta på Harry potter och halvblodsprinsen



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina ringar :) grattis till förlovningen :)

2010-01-10 @ 23:45:11
URL: http://whybenormal.blogg.se/
Postat av: elin

Jag lovar dig, det går alledels utmärkt att diska med ringar! Haha! :) Men allt för att skaffa diskmaskin ;) Puss

2010-01-13 @ 18:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0