jag svävar på moln, men...

... jag saknar Pernilla. Det är ju meningen att du ska vara hemma och uppleva allt detta fantastiska med mig. det finns så mycket jag vill prata om och göra. Anledningen att jag inte hört av mig så mycket är helt enkelt saknaden, det känns bättre att inte tänka för mycket på dig:D men jag förljer din blogg ska du veta. och jag längtar tills du kommer hem, då är allt perfekt, ännu mer än nu:D och jag saknade dig på nyår, det har vu ju firat ihop sen mannaminne

kom hem:D


Kommentarer
Postat av: Pernilla

älskade vännen jag kommer:) Vilket fint inlägg- jag blir alldeles rörd. 1 månad och 16 dagar sen är jag hemma och har hört att Emelie ska ha förfest den helgen:) Kommer bli grymt att se er alla igen och hoppas ni har valt ringar tills dess:) Nyårsafton och allt! Så romantiskt <3

2010-01-03 @ 03:03:14
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0