Massa bilder

 

Jag och Älskling. Tycker Danne ser förskräckt ut

 

MIDSOMMAR

 

Ida och Danne på midsommar

 

 

Ida dansar magdans

 

 

Alla börjar bli runda under fötterna

 

Me and Ida

 

 

Emma och Sussi

 

TOSSELILLA

 

 

Danne i trampbåten

 

 

Boffen o Danne, syns vem som är min lillebror

 

 

På ingång

 

 

Danne glömde raka sig innan vi stack

 

 

Jag

 

 

Jag och Danne passade på att stanna för lite mys

 

TJEJKVÄLL PÅ STAN

 

 

Min goda fika

 

 

idas goda mat

 

 

fina-ida

 

 

fina-madde

 

ÖLANDSRESA

 

 

Jag och danne på väg till Öland innan fan ens fått på sig skorna

 

 

ölandsbron

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

v 26

 

 

 

 

 

såhär bekvämt var det på det lilla ölandståget

 

 

påväga hem

 

 

Magen v 27



Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

jag trodde inte dina boobs kunde bli större men det har de nog fan blivit;) haha, kolla mitt arkiv sep/okt 08 där finns en bild när jag är i vecka 27 med!

2010-08-03 @ 09:22:15
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0