Försäkringskassa

Ja mina vänner. detta är ett skit. 1000 frågor och en miljon olika sätt  som man kan svara fel på. Pratade med en tanta från försäkringskassan, alla frågor jag hade besvarade hon ungefär såhär

-"jag tycker att du ska svara som det känns på ett bifogat papper"

MEN VA???! så på frågan om lyft, om någon annan kunde göra dom eller om det fanns lyfthjälpmedel, ska man då svara att det finns det, för i teorin så kan jag ju låta alla göra mitt arbete så kan jag servera kaffe. Jo jag kan ta dom i lyft, men hur f-n ska jag få i dom i lyften. vilka bajshål. så kan man då använda lyft och annan personal? ja i teorin men inte i praktiken.. börjar undra om dom är krångliga eller det är jag som är det.

Idag är jag i v 27+5.. skrämmande..


hittat tre supersöta babygym, vilket tycker ni är finast?

 

 

söta va?

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

FF är det drygaste som finns, det kommer du märka nu när du ska vara mammaledig!!

2010-08-06 @ 08:39:57
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0