Natt med Sussi!

Sitter hemma hos Sussi och kollar litta TV! ovanligt;)

Hon har gjort hemmagjorda maränger den pärlan, inte till mig på utan till bebisen, oavgjort till bebisen;)

Längtar till imorgon:D woohoooo

sen på eftermiddagen ska jag och Danne till mamma och hjälpa till att städa vind och källare. känner jag
"la familia" rätt så kommer mamma och jag slänga grejer, och Danne och Ingemar plocka upp allt igen. Det roliga är, att Danne plockar på sig allt som mamma vill bli av med och Ingemar plockar på sig allt jag vill bli av med, haha.  så vi får la se hur det går. Hade varit smartare om det hade varit som en sa på jobbet, när hennes man bröt benet och satt i rullstol så passade hon på att städa källare och vind och kastade nästan rubbet, det var första gången hon kunde göra det i hela deras gemensamma liv. haha. så det är dagens tips till er som inte får slänga saker för era respektive

På tisdag träffas ÖS!!! längtar. jag tycker mycket om mina små liv

Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2010-04-16 @ 10:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0