go'morron go'morron!

Idag, blir det städ för nästan hela slanten.

haha läste Annas diskussion på FB igår, väldigt bra skrivit Anna. Förstår inte hur man kan ha så sjuka åsikter med absolut ingenting att backa upp det med, ingen fakta, NADA! Go girl

Sen fick jag ett glatt sms med, Elin har fått jobb. vad härftigt, jag  är säker på att du kommer klara det hela galant:D grattis igen

Nej nu ska jag ära frulle innan jag ska iväg på hemligt uppdrag och sen vidare till mamsen.





Jag och Idutt hemma hos Pernilla i somras.

puss på er alla



Kommentarer
Postat av: Ida

Tur är det att man har vänner som verkligen älskar en, och inte skäms för en, trots att man ibland lyckas se ut på bild som: "hej, kom och hjälp mig..". Haha :D. Puss finaste Allek. Längtar oxå till vi ses på tisdag!

2010-04-16 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0