Ett helt nytt liv väntar

Känner att jag inte har kunnat uppdatera, det är så mycket kring mig nu som jag inte har kunnat skriva om.

Jag och Danne ska få en liten knodd, en mini me;) och detta är så sanslöst stort och underbart, och rätt så skrämmande.

Första tiden spenderades med en spya här och en spya där, konstant. men nu mår jag bra och är redo att möta världen;) Det är så svårt att veta när man kan och inte kan berätta för folk.

Jag kan inte riktigt förstå att det är ett litet liv som växer inuti mig, en del av mig och Danne, vårt! så svamligt, det är svårt att beskriva hur man känner, det är den sjukaste känslan någonsin, och jag är så lycklig. Det klart man är orolig för hur man ska klara av att vara förälder, men jag tror att man växer in i det.

Något annat som börjat växa är magen, haha, för första gången behöver man inte gå och dra in den:)

Var hos barnmorskan förra veckan, tog lite rutinprover och så, men den femte, dåå.. dåå blir det ultra ljud, och då får man äntligen reda på exakt när man kan förvänta sig att det lilla livet tittar ut.

I övrigt då? hm, fått en fast tjänst, väldigt välbehövligt i detta läget, och jag älskar ju mitt jobb så jag är glad som en speleman.

Längtar till Pernies fest på lördag, no drinks for me, men kul att träffa alla vänner



försöker uppdatera immorn med

Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅÅÅÅÅ va roligt!! Är sååå glad för eran skull! Kan inte beskriva hur glad jag är... STORT GRATTIS till er båda!

Hälsa Danne och jag ger er båda en stor kram!

Ta hand om er!

Många, många, många kramar Frida i Kalmar

2010-04-14 @ 22:03:24
URL: http://justfrida.wordpress.com
Postat av: AnnBritt

Men, JÄTTE Grattis till dig, Er!!!

Kommer ihåg i somras hur du pratade om detta, ibland blir det precis som man önskar och du kommer bli världens bästa mamma..

Skitkul!

Var rädd om dig, låt Danne vara rädd om dig =D

Kram

2010-04-14 @ 22:43:12
Postat av: anna strindberg

GRATTIS! Ska bli så sjukt kul och mysigt, och jag förväntar mig banne mig att vi ska kallas för "mostrar" eller "tant" hela bunten. JODÅ! Detta kommer bli hur bra som helst, redan kolat ut små saker jag ska köpa. :) Det mesta är rosa så nu får ungen minsann se till att antingen´vara en flicka eller helt okej med att klä sig lite gayigt. hihihih. Hoppas allt är bra och ATT DU GER FASEN I CIGGISSARNA! Kan tyvärr inte komma på lördag och träffa er men jag hoppas ni har de jätte mysigt och tar farväl av Flörnie ordentligt (til next time). Och snart får vi planera in en lite Kphs weekend då jag ska passa upp min gravida vän som en prinsessa. :) PUSS

2010-04-15 @ 00:33:56
URL: http://annastrindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0