Glömde ju att....

...Madde och Ida kom till mig i söndags. vi fikade och snackade en massa skit. så fruktansvärt kul. hade saknat dom, mina små hjärtan. dom är finast



Madde och Ida med min lilla Smula



Bäbis.. fortfarande könslös stackaren



En lite större bebis



Ser ni syrsan i munnen? uuhh, grooose



Jag har badat den lille



En riktig liten ull-boll



Min stora lillebror<3



Smörgåstårtan jag gjorde när boffen hälsade på, Både Danne och Boffen är helt galna i smörgåstårta



Jag och Danne innan ullared



En snabb puss innan ullaredkaos



Halloween-fest











Dom tre vännerna utan vår Jerry aka Pernie





"Magdansös sminkning"





Såhär sover vår ödla



Väääärdens finaste<3

Ciao


Kommentarer
Postat av: Pernilla

<3:D

2009-11-24 @ 15:59:13
URL: http://pernle.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoho, haha! ;-D

2009-11-24 @ 19:35:43
Postat av: Ida

skruttis, då!

2009-11-25 @ 12:30:23
Postat av: elin

Söt mise ni har! :) Vi ska med skaffa en liten misebebis snart... :) Puss

2009-12-02 @ 14:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0