Oj oj!

Tror väl egentligen inte på sånt, gjorde ett quis på facebook om vilket stjärntecken som jag hör ihop med.. vattuman blir det.. lite läskigt. men blev rätt så glad;)

jaha annars då, hemkommen från jobbet. fick skjuts av Emelie. Det har avrit en lugn kväll på torpet, nya möbler, där blev riktigt fint. sen kom jag hem, chattade lite med boffen min.. sen tittade jag på Jim Carreys nya YesMan, den var helt OK!

Jag har kommit på en sak, jag är rätt lycklig nu. kanske därför jag uppdaterar så ofta:D jag tar mig tid att göra lite saker..

Just nu:
jag längtar efter sommaren
vill till Liseberg
Resan till sthlm
längtar efter stranden
längtar efter D
längtar efter allt.
men konstigt nog så är jasg rätt glad i den verklighet jag är i nu och vill inte byta.. det var längesen

plus att jag städat hemma vilket innebär att det faktiskt att rätt skönt att vistas här.. tänker inte säga att jag kommer börja städa skitofta för då gör jag inte det... men man kan ju alltid hoppas.. kom hit och drick kaffe, det ger mig en anöedining att inte våga stöka ner;) haha

thats all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0