Helgen

Lördagen börjar med att jag vaknar 06.55, men mobilen i handen och inser smått hysteriskt att jag ska vara på jobbet 7, Jag svär lite innan jag kastar mig ur sängen och ner till bilen, precis innan jag går ut ur lägenheten inser jag att jag inte har några byxor på mig:O tur att jag såg det.. nåväl, men är på jobbet 07.01 iaf:D Trött och seg dag på jobbet, då jag somnade vid 05.20 natten mellan fre-lörd. Slutar jobbet 15.0, kör hem och hämtar kläder, kör till Maxi där jag blir upphämtad av boss och sen bär det iväg mot Vinslöv. Det var en trevlig fest, 260 pers, vi drog ner medelålder till 55 typ, men det var kasedans och god mat med goda vänner:D Senare på kvällen sätter vi oss på tåget till kristianstad, då konduktören vill ha biljetten undrar hon varför jag köpt en biljett till klippan (!) haha.. sen minns jag typ inget, alkoholen och sömnbrist tog ut sin rätt, så jag somnade på en soffa på festen och blev väckt 03.00 när vi skulle hem:P

Söndagen var mysig, började med en Bonaqua på maxi, därefter åkte jag, boss, therese och boss och åt på peking. Efter det gick vi och såg "män som hatar kvinnor", denna var för övrigt sjukt bra. Efter det blev det en väldigt serös kryptävling från bioduken till första stolsraden, Pernilla fick kramp i benet, hehe, det var kul;)

och nu är jag hemma, jag borde verkligen sova, denna datorn tar livet av mig:P

Dagens tips: Hellre råg i ryggen än säd i ögat



Kommentarer
Postat av: pernilla

Först måste jag gratulera dig till uppdateringen:) och sen undrar jag vad det må vara för säd i ögat:D haha

2009-03-16 @ 12:36:53
URL: http://pernle.blogg.se/
Postat av: Louiiiise

Jag håller med Pernilla, Grattis till uppdateringen:) roligt! dessutom undrar även jag vad det är för säd du pratar om?! :D

2009-03-16 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0