Wiiee:D

Sjukt underbar helg!!!

Fredag: Åkte hem till Danne vid sex, sen kom hans kompis Johannes vid 21-tiden. en väldigt underbar människa det. jag störtgillade han på en gång. sen satt vi bara och pratade hela kvällen och hade det mysigt..

Lördag: stack hem till pernilla vid tre, där Marie redan var. sen kom emelie så stack vi till tivoliparken för att träffa resten av jobbe gänget. god mat och några udda lekar senare stack vi hem till pernilla för singstar och intag av alkohol. sen gick vi ut på banken, det var många kändisar där. Träffade Dannes kompis Mogge och hans fjälla Ida som också verkade sjukt trevliga.. sen tog vi taxi ut till norra åsum ocg gick och la oss.

söndag: vaknar med panik, inser att jag inte har några cigaretter och beroendet sätter fart på mig.  tar bussen in till stan på världens ondaste fötter, trodde att jag skulle få amputera dom ett tag. tog en kaffe på burger king medan jag väntade på pernilla som hade med sig mina grejer och framförallt mina ÄLSKADE SKOR.. sen hem till Danne igen och en lika mysig kväll som alltid..





















Danne, han gör mig lycklig. och en annan konstig sak, jag är inte singel längre. HERREGUD, allek är inte singel. hur sjukt är inte det? men jag gillar det. tror det blir bra minsann. han är ju verkligen så söt. jag är helt enkelt lycklig nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0