The sun is shining!!

Nu känns hostan mer avlägsen, Danne köpte med sig hostmedicin och alvedon till mig igår. Han är allt välrdens sötaste. Sen spenderade vi kvällen med att lyssna på lite gamla låtar nu när jag fått spotify, det är verkligen en sjukt bra uppfinning det där.

Snart får jag min nya mobil, betalde för den i förrgår. Läängtar

På fredag är det Student som gäller, först Stoffes sen Márias. ska bli kul. Sen ska jag passa lilla Tindra hela helgen med. Sen på lördag blir det lite fest hos Heinrich:D nice

Im so, so, so happy right now!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: elin

Glad för din skull, sötis! :)

2009-06-17 @ 15:23:59
Postat av: Sussi

Heeej vännen. Är det inte dax att uppdatera bloggen snart :P ?

Kraaam!

2009-06-30 @ 00:34:31
URL: http://sussiandersson.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ps. Du har blivit UTMANAD!!! Ds.

2009-06-30 @ 00:39:28
Postat av: Alina

Godnatt! =)

2009-06-30 @ 00:54:39
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0