update

Igår var jag, Louise och Therese på banken, det var himla trevligt, jättemysig trubadur som verkligen fick igång banken:)


vi förfestade innan hos pernilla, utan pernilla(hon var på hemligt uppdrag i ett hemligt land) Emma kom dit en runda med, stackars hade söndrig bil och en trapptrillning bakom sig, men jag gillar henne, hon var lia gla ändå...

sen idag så har lillebror firat sin födelsedag, jag köpte en ´skjorta, t-shirt och en ring till han:D väldans mysig familjekväll. sitter uppe fortfarande (03.16) och Väntar på att Fru borg ska komma och hämta la familia, dom ska till kläppen. så man är husvakt en vecka nu, eller främst hundvakt:D

en mysig helg


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. destination unknown:) Hoppas ni hade kul i lägenheten. Märkte inte ens att ni varit här:)

2009-02-16 @ 22:22:26
Postat av: pernilla

om du inte fattade det så var det jag som skrev förra kommentaren

2009-02-16 @ 22:23:08
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0