eftersom..

jag inte tycker att jag klankat ner på din person, utan för en enda gång sa något, så tycker jag du är orättvis. jag säger sällan något om du är arg eller på dåligt humör. när jag en enda gång påpekar nått får du mig att känna mig som en total skitstövel. jag ville inte få det till en stor grej, och jag är inte arg. enda anledningen att jag skrev det jävla smset var att jag blev besviken, du är ju en av mina bästa vänner och jag ville ju bara umgås med dig...skitsamma, vå får höras, jag vill inte skriva en massa på min blogg. men jag är inte arg, inte besviken heller längre..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha. whhhoooooops. Måste vara för att jag tar dig för självklart. Ska bättra mig:D

2009-02-28 @ 17:53:40
URL: http://pernle.blogg.se/
Postat av: pille pull

nej vad kul! har du äntligen designat bloggen:D

2009-03-01 @ 22:35:10
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0