Wooohooo!!

I tisdags var jag hemma hos Pernilla och käkade, hon bjöd på paella. mysigt o träffa henne, Ida och Madde igen.



Igår åkte jag och Danne in till stan för att titta i djuraffärerna. Vi har ju bestämt oss för att skaffa oss en liten ödla, en skäggagam. så nu är terrarie fixat, det ska hämtas den 25:e, sen blir det till reptilmässa för at ta hem det lilla livet och en massa småpill som också behövs. Är dock lite nervös för att det lilla möget ska äta syrsor, jag tror danne kommer få stå för matningen, iaf tills jag har kommit underfund med om jag klarar av att avrätta krypen. Men det ska 'nda bli duktigt spännande och roligt att skaffa en ädla, det är ju något jag alltid har velat ha.

Sen gäller det ju att man får terrariet som man vill med, men det blir säkert skitbra. ni får komma o titta sen när det är färdigt.:)

En liten baby skäggis..


Någon som har något roligt tips på namn til ödlor? Troligtvis blir det en hane



Fullvuxen Skäggagam


Jaha, annat idag... hm, jag o Danne ska börja städa lite. städa ur garderoberna såjag kan ta hit lite kläder, its not very nice to live in a ICA-kasse.. så det ska bli skönt att komai ordning lite.


Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen försöka ta tag i disken, fast skiter nog i det;) hatar disk. Kelar med tiger i stället:D



Bye bye my darlings



 


Kommentarer
Postat av: ANNA S

Lite namn förslag (och wow, 2 uppdateringar inom en månad, keep it up!!);



Dino, Albert, Kajjan, Kråkan, Anna (efter mig, gör inget om de är en hane), Slusken, Rex, Turken, Prutten, Alfa, Legolas, Disco, Råttan, Lucas, Olle, Osv osv. VASSEGO. :) Vill höra vad ni bestämt er för!

2009-08-21 @ 23:38:40
Postat av: Anonym

Hej vännen. Kul att du har börjat uppdatera igen :). Här kommer mina namnförslag:

Rex, Dino, Salamander... Nä, bara skojja. Hehe.



Malte, Tage, Lucifer, Dante, Dominik, Sven-Ingvar, Stig-Helmer, Fido, Patrik (hehe), Znarre (dubbelt hehe), Elvis, Loffe, Zlatan, Timbakto, Lizardo, Herkules, Tarzan, Bobo, Bamse, Arnold, Goliat, Ozzie (gillar jag), Mofasa, Pumba... Puh. Det var några namn i alla fall. Let me know vilket namn det blir.

Kram, Sussi

2009-08-23 @ 21:33:09
Postat av: elin

Jag lovar, Micke kommer vilja flytta in hos er om han får redan på att ni har skaffat en ödla! :)

2009-08-28 @ 14:09:39
Postat av: Sussi

Hej kompis :). Blev det nån liten ödle-bebis i lördags? Jag bara MÅSTE få komma och titta på honom. Älskar reptilisar ju :P. Så söta ni är på puss-fotot era små ♥turtur-duvor♥. Vi måste träffas o kolla film en dag nu, innan jag får för mycket Allek-abstinens. Tihi :D. Vi kan ju va hos er om du vill.

Kram på dej.

2009-08-30 @ 23:20:55
URL: http://sussiandersson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha. och jag ser ingen skillnad på dig och skäggagamen heller:p Nej, vad taskig jag kände mig nu:) Du är så söt min vän. Och jag håller tummarna för din sluta rökning! Pöss

2009-09-12 @ 12:28:16
URL: http://pernle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0