Oj..

Jaha, då uppdaterar man iaf! 

Söndag
Då va ja och Sussi ute och gick en långpromenad, så skönt, det var ju hur varmt som helst ute. Sen på kvällen festade vi lite med Lukasz, Darek och David. det var kul. Någon polsk sed typ, när manär ny i ett land eller stad ska man bli presenterad för nya människoroch dricka ihop, weird...

Måndag
Lite bakfull men vid liv. Jobbade till 15 sen körde jag till pappa och vi tittade på hipp hipp säsong 1! Sen stack jag hem, tänkte sova men fick ett megaryck och städade:) känns så skönt när det är färdigt, nu kan alla mina vänner som vill komma upptill mig och dricka kaffe.

Idag
Jag har jobbatfram till 15.15 sen körde jag hem till Sussi och vi spelade lite kort. Sen kom Emelie och Pernillaoch hämtade mig. Emelie har ju fått sitt körkort nu, hon kör himla bra. Jag hoppar in i bilen och få höra att det inte blir något av med vår SPA-kväll. Maddes hund har fått skelettcanser:( man vet inte riktigt vad an ska säga för att trösta det. det finns inte mcyket,det är ju en familjmedlem som försvinner. Men vi bestämde oss för att sticka till Ida ändå, Där åt vi massor av sorters frukt som vi satt i ugnen med mandel och vit choklad.. Mumma! Jag har också bstämt mig fö att hänga md Pernilla till Gran Canaria. Måste bara fix med detaljer ed jobbet och med räkningar o så. Måste också få jobbet men Pernilla sa att det inte ska vara något problem för dom verkade verkligen behöva folk:):):):) pratade också medmamma som tyckte at jag skulle "Go or it" man är ju bara ung en gång.. så nu jävlar

Sen resen nav veckan ser ut att i morgon ska jag till stan oh köpa en present till lillebror. sen på torsdag fylle rhan år, pappa fyller på fredag, då blir det kinarestaurang. Sen på söndag så ska vi till käppen, ölen och vinet är fixat:)


Kommentarer
Postat av: Pernle

Wiiiieeehhoooo

2008-02-13 @ 00:56:03
URL: http://pernle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0